طبق تحقیقات به عمل آمده، مشترکین تلفنی و کاربران به طور میانگین 73.24 درصد از زمان خود را مشغول پاسخگویی به سوالاتی از قبیل، نام و نام خانوادگی، آدرس و ... هستند ، حتی در مواردی با فراموشی کدهای کلیدی ، مرحله سفارش گیری برای هر دو طرف خسته کننده می شود
هدف بکارگیری از نرم افزار مدیریت تماس آس بالا بردن رضایت مشتری و در نتیجه حفظ مشتریان فعلی و همچنین جذب مشتریان بیشتر می باشد .این سیستم با در اختیار داشتن قابلیت های بسیار گسترده از جمله امکان ثبت اطلاعات مشــتریان و اطلاعات پرونده ها ، ثبت تماس ها و) می باشد ، تاثیر و آنالیز آنها باعـث کاهش هزینه و افزایش سهم بازار می شود .
مزایای استفاده از این سیستم:
بهینه سازی استفاده از خطوط تلفن
افزایش بهره وری کارکنان
گزارش گیری دقیق از میزان استفاده از خطوط و تماسهای برقرار شده
کاهش چشمگیر هزینه های تلفن
حذف کامل تماسهای غیر ضروری
امکانات و قابلیت نرم افزار مدیریت تماس آس:
نرم افزار مدیریت تماس آس این امکان را برای کاربر فراهم می آورد که تمامی مشخصات تماس گیرنده و سوابق وی قبل از برداشتن گوشی مشاهده شود و ثبت مشخصات تماس گیرنده در دفتر اشتراک نامحدود به راحت ترین شکل ممکن ، ثبت توضیحات برای تماس تنها با یک کلیک ، نمایش همزمان تمام تماسها و ارتباطات قبلی مشترک هنگام زنگ تلفن و قبل از برداشتن گوشی از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. پر واضح است که این امکان کمک شایانی در مدیریت مشتریان و آگاهی از تماسهای قبلی و صحبت های قبلی وی دارد.
گزارش کامل تماسهای خروجی:
گزارش تماس هایی که از خطوط شرکت یا موسسه با بیرون برقرار شده با آیتم هایی همچون شماره تلفن، نام و مشخصات، تاریخ، زمان شروع مکالمه، زمان اتمام و مدت مکالمه (بنابراین استفاده شخصی و صحبت های غیر ضروری از تلفن های موسسه بسیار کم شده و هزینه قبوض تلفن کاهش چشمگیری خواهد داشت).
چاپ تمام گزارشات با امکانات بی نظیر
قابلیت اجرا تحت شبکه
سازگاری کامل با تمام استانداردهای مخابراتی کشور
ایجاد گروه بندی برای اشخاص ثبت شده
قابلیت اتصال با هر نوع سخت افزار کالرآیدی
قابلیت ارسال پیامک به اشخاص ثبت شده در سیستم